Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2012

Η φιλη της γυναικας μου

Με καύλωνε η γαμιολα,. Έβλεπα το στριγκακι τις να διαγράφεται και ο πούτσος μου γινοταν θηρίο  Κούκλα η φίλη της γυναικας μου. Που την ειχε κρυμμένη τοσα χρόνια; Η Κική δεν ειχε καταλάβει οτι μου εδινε το καλυτερο ματι χωρις να το θέλει. Τέλειο μαύρο δαντελωτό στριγκακι και υπεροχος πισινός  Καυλα σκετι. Εψαχνα τρόπο να τις την πέσω, σκεφτομουν, αλλα δεν μου εβγαινε τίποτε. Η ιδσια παντως δεν έδειχνε γυναίκα που πέφτει ευκολα. Εκλεβε την παράσταση με το χαμόγελο της, την παρουσια της, τον τροπο συζήτησης. Και μουναρα με ολη την σημασία της λεξεης. Δεν επαιρνα τα μάτια μου απο πάνω της. Δεν ηθελα ομως να δωσω και δικαιωμα στην γυναίκα μου. Ετσι περνουσε η ωρα. Κοντευε 12 και ειπαμε να το διαλύσουμε.
Της έσφιξα το χερι δυνατα, λεγοντας ψιθυριστά  "Γοητευμένος". Δεν ξέρω αν το ακουσε. Την κοιταξα βαθιά μεσα στα ματια θελοντας να της πως, ποσο θα γούσταρα να την γαμήσω  να την γλυψω παντου. Πηρα την γυναίκα μου αγκαζε και φυγαμε. Η καυλα μου ηταν τετοια που χουφτωνα την γυναικα μου στο αυτοκινητο, στο δρόμο, στο ασανσερ παντου, σκεφτομενος μονο την Κική. Ουτε την πόρτα του σπιτιού δεν προλαβε να κλεισει και αρχισα να τις βγαζω τα ρουχα. Επεσα μεσα στα βυζια τισ και αρχισα να τα δαγκάω, με πάθος, βγαζοντας το λευκο δαντελοτο σουτιεν. Την θηλαζα σαν να επινα το γαλα της απο τα βυζια της. Σηλκωσα την φουστα της, τραβηξα το ποδι της και αρχισα να χουφτονο πανο απο το στρικτ της την μουναρα της  Ηταν υγρη.

Σηκώνομαι ξαφνικά και στέκομαι μπροστά της ενώ εκείνη με ξεκουμπώνει. Ο πούτσος ήδη πέτρα.. Τον παίρνει στον στόμα της αργά και όσο περνάει η ώρα θυμάμαι γιατί την έλεγά ‘το καλύτερο τσιμπούκι’..
 Μαστόρισσα στις πίπες καθώς της αρέσουν πολύ, ανέβαζε ταχύτητα πάνω στο πουτσοκέφαλό μου.¨Αν θυμάμαι καλά,αυτό σε τρέλαινε¨, μου λέει και ξεκινάει να μου πιπιλάει τα αρχίδια. Όντως, τα γόνατά μου έτρεμαν από καύλα.. ”Σήκω,στήσου” της λέω. Εκείνη στήνεται στα 4 στο χαλι στο σαλόνι. Πάω από πίσω της και της βγαζω το στριγκ . Ακουμπάω το πρησμένο που πουτσοκέφαλο στα υγρά της μουνόχειλα και μόλις ακούω να αναστενάζει,της τον καρφώνω με δύναμη! Ήθελε να φωνάξει, αλλά μαγκώθηκε. Ηταν αργα, θα μας ακουγαν οι γειτονες αλλα εγω καιγομυν για την γαμισω αγρια. Στο νου μου, γαμουσα την Κική την φίλη της. 
Συνέχισα να γαμάω το υγρό καυτό μουνάκι της πιο γρήγορα..με μανία! Το τέλειο μουνί!Ξεχειλωμένο,αλλά τόσο όσο χρειάζεται για να καυλώνει κανείς!¨Έτσι ψωλαρά μου! Γάμα με! Πήδα την μουνάρα μου! ¨την ακούω να λέει, ενώ τα αρχίδια μου μαστιγώνουν τα παχιά της μουνόχειλα. Βγαίνω και ξαναμπαίνω. Και ξανά. Και ξανά. Αυτό την κάνει να χύνει και να δαγκώνει το στρώμα. ’Έτσιι..γάμα την γυναικούλα σου καργιόλη μου! Δείξε μου ποιος έχει τα αρχίδια εδώ μέσα..’Τον βγάζω από την μουνάρα της και πλησιάζω το προσωπό της.” Καθάρισέ τον μου καργιόλα” της λέω και εκείνη αργά, ευλαβικά παίρνει το χυμένο πουτσοκέφαλό μου στο στοματάκι της,ενώ με κοιτάει ‘γατίσια’ στα μάτια.. Ηδονή! Το κάνει τέλεια η πουτάνα.. Της έριξα ένα πουτσοσκάμπιλο και πάω πάλι από πίσω της. Η  κωλοτρυπίδα της  ανοίγεται μπροστά μου! Την γλείφω..με μανία,με πάθος. Χώνω όλη την γλώσσα μου μέσα στον κώλο της. Της δίνω τα δάχτυλα μου να τα γλείψει. Εκείνη τσιμπούκωνε τα δάχτυλα  και εγώ ξεκίνησα να της γαμάω την κωλοτρυπίδα της. Αναστέναξε.  ¨Mπορείς να φερθείς όσο άσχημα θες στο κωλαράκι μου..¨ μου λέει όλο νάζι ενώ με κοιτάει. Ομολογώ πως τόσο έντονα, λίγες φορές έχω γαμήσει τον κώλο της.. Τα έδωσα όλα! Με μίσος, με δύναμη, με τα αρχίδια μου να βαράνε την μουνάρα της ξεφτιλισμένης.
Φυσικά δεν άργησα να χύσω. Επειδή ήταν  βαμένη  την προειδοποίησα έγκυρα ότι χύνω για να λάβω την απάντηση: στο στόμα πουτσαρά μου, στο στόμα.. Σηκώθηκα και πλησίασα το καυλί μου, που ήταν έτοιμο να εκραγεί στο στόμα της. Εκείνη τα ήπιε όλα σαν καλο πουτανάκι και ενώ μου στράγγιζε το πουτσοκέφαλο, σκουπίζει τα χείλη της και με ‘ξεραίνει’ με ακόμα μία ατάκα: "Μμμ..τέλεια!