Το ημερολόγιο της νύφης (ΜΕΡΟΣ Α"). ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ

ΙΟΥΛΙΟΣ 2012
 ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ
H ΞΑΝΑΜΕΝΗ ΝΥΦΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΥΛΙΑΡΗΣ ΠΕΘΕΡΟΣ
...Κατευθηνθηκα προς το κρεβάτι μου. Στα αριστερα του διαδρομου ηταν το μπάνιο και αμέσως μετα η κρεβατοκαμαρα. Η πόρτα ηταν μισανοιχτη. Ο πεθερός μου εκανε μπάνιο και το νερό που ετρεχε σκέπαζε καθε ηχο. Σταθηκα στην πόρτα περισσοτερο απο περιέργεια.  Κοιταξα  μέσα και τον ειδα ολογυμνο να σαπουνιζετε. Ειχε ωραιο κορμι αν αναλογιστει κανείς  την ηλικία του. Γυρισε ελάχιστα προς τα δεξιά, χωρις καν να αντιληφθει την παρουσια μου. Το πέος του διαγραφοταν μεγαλο και χοντρο καθως το σαπούνιζε. Τα αρχίδια του επισης μεγαλα πάλονταν ανάλογα με την φορα της σαπουναδας.

Ασυναοισθητα τιο χερι μου πήγε στα βυζια μου και αρχισα να τα χαιδευω ελαφρα πάνω το κομπινεζον μου. Μου ελειπε το σεξ, τοσο καιρο, και εκείνη εικονα με αναψε. Ξαφνικά σαν το μυαλο μου να επανήλθε, υστερα απο ενα ταξιδι στον κοσμο της ηδονής, κατεβασα το χερι μου και κατευθηνθηκα προς την κρεβατοκαμαρα. Η  εικονα ομως του πεθερου  μου να κάνει μπάνιο δεν εφευγε απο μπροστα μου. Ο ανδρας μου ελειπε  εδω και μια εβδομαδα κοντά, σε επαγγελματικο ταξιδι στις ΗΠΑ. Ακόμη και ετσι ομως, δεν με ικανοποιουσε οπως θα ηθελα εγω. Ηταν συντηρητικος και δεν του αρεσαν οι νεες ανακαλύψεις, ουτε τα βρομόλογα ουτε τα παιχνιδια. Εχω τηνεντυπωση πως πολλες  παντρεμενς  γυναικες θα ενιωθαν το ιδιο συναισθημα με εμενα. Η ζωη ομως ειναι τοσο περίεργη που συχνά  σε αναγκάζει να κάνεις πράγματα απίστευτα. Και πράγματι τέτοια συνέβησαν και σε εμενα οπως θα διαβάσετε. Να γινω η γκόμενα του πεθερού μου. Ενός μανιασμένου ταύρου, που η ερωτικη ορμή ειχε ξεχαστει απο τότε που εχασε την συζηγο του πάνε κοντα δέκα χρόνια.
Τον ακουσα να βγαινει απο το μπάνιο και να πηγαινει στο δωμάτιο του. Το εξοχικό μας ηταν μεγαλο. Δυο δωματια, μια κρεβατοκαμαρα, κουζινα και ωραιο μπαλκόνι. Ο πεθερος μου ερχοταν συχνά, και φέτος βρίσκεται εδω απο τις αρχες Ιουλίου. Το εξοχικό μας βρίσκετα   σε μια περιοχή της Ευβοιας. Για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να πώ την τοποθεσία.  Ειναι καλοκαιρι του 2012. Εχει περασει το πρωτο δεκαήμερο, ενος καυτου μήνα, και ημαστε μονοι. Τον εχω παρατηρησει  πως με κοιταει μερικες φορες αλλά ποτε ο νούς μου δεν πηγε στο πονηρό. Σηκώθηκα και πήγα να καθαρισω το μπάνιο. Αφού τακτοποίησα, ξαναγυρισα στο δωμάτιο μου και  επεσα για υπνο. Ηταν κοντα 11 το βράδυ, και ειχα κουραστει καθως περασα πολλές ωρες στην παραλία κάνοντας ηλιοθεραπεία προσφέροντας καυτο θέαμα στους γυρω ανδρες. Εβλεπα πολλούς απο αυτους πώς με κοιτουσαν. Σαν να μου εκαναν ερωτα με τα μάτια. Προσπάθησα να κοιμηθω, αλλά στον νου μου ερχοταν ολο εκεινη η σκηνη. Ο πεθερος μου στο μπανιο και το πέος του, ορθιο, στητο, μεγαλοπρεπές. Δεν με επιανε υπνος. Σηκώθηκα , πήγα στην κουζινα πήρα μια μπυρα και βγήκα στο μπάλκονι. Εκανε ζέστη ειναι η αληθεια. Φορούσα ενα λευκο κομπινεζον και απο μέσα λευκά εσωρουχα. Ακουσα θόρυβο στην κουζινα και γυρισα να δω. Ο Νικος επαιρνε μια μπυρα απο το ψυγειο και ερχοταν προς το μέρος μου.
_"Δεν μπορεις και εσυ να κοιμηθείς" μου ειπε και συνέχισε "Κάνει πολύ ΄ζεστη"
_Ναι" απάντησα. Δεν με ποιανει υπνος με τετοια ζέστη.
_Ας  πιουμε την μπύρα μας", ειπε, αλλά τα μάτια του ειχαν καρφωθει στο μπόυστο μου. Αφού πέρασαν κάποια λεπτά χωρις κανεις μας να πει κάτι, αρχισαμε να μιλάμε γενικά, για διάφορα θέματα, ενω η μπύρα μας δρόσιζε, προσφεροντας μας ευχαριστηση.
"Θα πιουμε αλλη μία Κίκη;" με  ρώτησε.
"Ναι, γιατι οχι ειπα εγω". Η συζητηση γινοταν ολο και πιο ανετη φερνοντας κοντα τον εναν στον αλλον. Δεν καταλάβαμε ποτε πηγε 3.
"Πέρασε η ωρα, ας πάμε για υπνο" ειπα και συνέχισα. "Θα κατέβουμε για μπάνιο αυριο;"
¨Ναι φυσικα, κατα τις 11 ειναι καλά;"
"Ναι, οκ καληνύχτα Νίκο"
Γυρισα και πηρα κετυεθυνση για την κρεβατοκαμαρα. Από τον μικρο καθρεφτη που βρισκετε στην κουζινα, ειδα το βλέμμα του να πεφτει  πάνω στον κόλο μου. Ατάραχη αλλα με μια αισθηση καυλας και ανατριχιλας, εκλεισα πισω μου την πόρτα  και επεσα στο κρεβατι. Εβγαλα το κομπινεζον και εμεινα με τα εσωρουχα μου. Εκλεισα τα ματια και εφερα μπροστα μου την εικόνα του στο μπανιο. Εβαλα το χερι πάνω απο το βρακάκι μου και χαιδευτηκα. Γυρισα απότομα στο πλευρο και εκελισα τα ματια. Με την εικονα αυτη κοιμήθηκα, σαν πουλάκι. Οταν ανοιξα τα μάτια ηταν 7 το πρωί....
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Το κομπινεζον μου ηταν πεσμένο διπλα στο κρεβατι, αλλά προτιμησα  να φορεσω μια ρομπα, μπλέ, κεντημενη με λουλουδια.Πήγα στην κουζινα, και εκανα εναν καφε. Ο Νίκος κοιμόταν καθως δεν ακουσα κανεναν θορυβο. Καθησα στο μπαλκόνι και σκεφτομουν την χθεσινη εικονα. Πόσο ανώμαλη μπορει να ημουν που σκεπτομουν τον πεθερό μιου; Καιγόμουν ομως. Ηθελα απεγνωσμένα σεξ, εναν σκληρο πούτσο να με πάρει, να με βιάσει, να με  γαμησει αγρια, να με βριζει, να με δέρνει τα κολομερια, να μα κάνει πουτανα στο κρεβατι. Ο ανδρας μου δεν τα ηθελε αυτα, και μαζι του απλά ανοιγα τα μπουτια, τον εκανα πίπα και αυτο ηταν ολο. Μια τυπική ερωτική συνάντηση.  Ηταν βεβαιαο πως αν συνεχιζόταν αυτο θα τον κεράτωνα. Κατακτησεις ειχα πολλές, αλλά πάντα δειλιαζα. Ο θορυβος απο τα βηματα του Νικου διέκοψε τις σκεψεις μου. Ερχοταν στο μπαλκονι, φορωντας μονο ενα σορτσακι. Γυμνος απο πάνω.
"Καλημερα Κική¨"
"Καλημερα Νικο. Να σου κάνω καφέ;"
"Ναι, αν θέλεις. Ελληνικό μέτριο"
Πέρασα δίπλα του και ενιωσα την μυρωδια του κορμιού του. Μοσχσομύριζε. Του σέρβιρα τον καφε. Εκατσα απέναντι του και απολάμβανα και εγω τον δικό μου φραπέ. Τον ρωτησα αν  ηθελε να του κανω κατι για πρωινό, αλλά απαντησε αρνητικά. Το εξοχικο μας δεν απειχε  πολύ απο την παραλία και ειχαμε μια καθαρή εικόνα για το συμβαινει εκει. Ο κόσμος κατέβαινε να δροσιστει στα νερά του Αιγαίου, και τα πολύχρωμα μαγιο εδιναν μια ομορφη εικονα.
"Τι ωρα λες να πάμε και εμεις" ρωτησα.
"Σε λίγο, αν θέλεις Κική, να πιουμε τον καφέ"
"Παω να φορεσω το μαγιο να ετοιμάσω την τσαντα μου και ερχομαι" ειπα. Το ειδιο εκανε και ο Νικος. Κατεβηκαμε για μπάνιο. Η θάλασσα ηταν υπέροχη. Δεν ειχε κύματα, δεν ειχε ακόμη πολυ κόσμο, και το απολάμβανα. Κολυμπούσαμε μαζι πολλές φορές, δίπλα - δίπλα, αλλες φορες  πηγαίναμε πιο βαθιά, και μετα απο μια περιπου ωρα, καθησαμ στις ξαπλώστρες μας.  Φορούσα ενα τιγρε μαγιο που τόνιζε τον κόλο μου. Τον ειχα συλλάβει να με κοιταει λάγνα πολλες φορες. Εκανα πως δεν καταλαβα. Εκλεισα τα ματια και αφεθηκα στον θαλλασινο αερα. Δεν ανταλλάξαμε κουβέντα και ουτε καταλαβαμε πως πέρασε η ωρα. Σε λιγο τον ακουσα να λέει.
"Πήγε 12.30. Θέλεις να φύγουμε;"
"Ναι, ναι. Πώς πέρασε η ωρα. Πρέπει να μαγειρέψω να φάμε. Πάμε"
Συμφωνησαμε να κάνω πρωτη εγω μπάνιο, μια που επρεπε να μαγειρεψω. Ειχα βγάλει κιμα απο την προηγούμενη μέρα, και σκεφτηκα να κάνω μακαρόνια με κιμά, μια σαλλάτα ντομάτα με αγγουρακι και πιπεριές και παγωμένες μπύρες. Διάλεξα ενα σετ τιρκουαζ εσωρουχα και μια ρόπμα, γαλάζια. Βγηκα πο το μπανιο και τον φωναξα να παει αυτός. Μολις μπήκε του ειπα δωσεττο μαγιο σου θα βάλω πλυντηριο. Ανοιξε ελαφρα την πόρτα του μπάνιου και ,μου το εδωσε. Αρχισα να ετοιμαζω το φαγητο, ανοιγοντας μια παγωμενη μπυρα. Μετα απο ωρα τον ακουσα πισω μου.
"Τι ωραια δροσια σου δινει το μπάνιο. Τέλεια αισθηση. Μου ανοιγεις και μενα μια μπούρα Κίκή;"
Ανοιξα το ψυγειο και πήρα μια μπύρα. Οταν γυρισα τον ειδα να φοραει μονο ενα μποκσερακι. Τα εχασα για λίγο αλλα δεν ειπα τιποτε. Εστρωσα το φαγητο και φαγαμε, πίνοντας την μία μπύρα πίσω απο την αλλη. Πρέπει να ειπιαμε τουλάχιστον απο τρείς. Συμάζεψα το τραπεζι, λέγοντας του πώς θα πάω κα ξαπλώσω λίγο. Ειχε πάει 2 και 10. Η ζεστα γονοταν ανυποφορη. Ο Νικος εφυγε απο το τραπεζι εγω επλενα τα πατια. Αφού τελείωσα πηγα και εγω στην κρεβατοκαμαρα. Ξάπλωσα, αλλά η σκέψη μου ηταν σε εκεινον. Παρα τα 55 του χρόνια ο Νικος ηταν ωραιος ανδρας, και προσεχε πολυ τον εαυτο του. Η θάλασσα με ειχε ερεθίσει πολύ και ολες εκεινες οι εικόνες με κόλαζαν.Ζεστενόμουν αφόρητα, και αποφασισα να βγαλω την ρόμπα. Εμεινα με τα τιρκουαζ εσωρουχα μου. Ενα στριγκακι, που αποκαλυπτε τα ομορφα κωλομερια μου και το σουτιεν που τονιζε τα στηθη μου. Δίψασα. Τα χείλη μου ειχαν αναγκη ενα παγωμενο ποτηρι νερό. Σηκώθηκαι και πήγα στην κουζινα χωρις να ρίξω κατι πάνω μου. Οταν εφτασα εκει ο Νικος καθοταν στο τραπέζι και επινε μια παγωμενη μπύρα. Φορουσε μονο το μποξερακι του. Πίστευα οτι κοιμόταν. Δεν προλαβα να πω κατι. Κοντοσταθηκα και ενιωσα την γη να φευγει κατω απο τα πόδια μου. Ημουν μπροστα του μονο με εσωρουχα.
"Συγνώμη... νόμιζα..πως" αρκεστηκα να πω.
"Δεν πειραζει, δεν εγινε γτιποτε" ειπε και συνεχισε " Εισαι υπεροχη γυναικα. Μια Θεά"
Ανοιξα το ψυγειο, κοκινιζοντας ελαφρα με τα λογια του κιαι ειπια παθιασμενα το νερο. Γυρισαν φυγω οταν τον ακουσα να λεει. "Κατσε αν θέλεις. Κανει πολυ ζεστη. Δεν μπορω να κοιμηθω. Θέλεις μια μπύρα;"
Πήρα γρηγορες σκέψεις και απαντησα: "Ναι εχεις δίκαιο. Κανει πολύ ζέστη. Θα επινα μια μπούρα. Μισο να ανοιξω απο πισω την πόρτα να κανει ρευμα.
"Ασε πάω εγω μου ειπε" και σηκώθηκε. Ανοιξα μια μπύρα και κάθισα στο τραπέζι της κουζίνας. Ηρθε και ειπε.
"Λοιπον τι λέγαμε Κική;"
"Για την πολύ ζέστη"
"Α, ναι, καίει ο τοπος. Εισα υπέροχη γυναικα πάντως Κική. Κόλαση σκέτη. Κολάζεις   κάθε ανδρα. Σε εβλεπα στην θάλασσα. Εχεις υπεροχο κορμί. Ολοι οι ανδρες σε τρώνε με τα ματια τους. Το βλέπω"
"Σταματα σε παρακαλω Νικο."
"Γιατι την αλήθεια λέω" απαντησε. Ουτε καλαβα πως ειπια ολο το μπουκαλι της μπύρας.
"Να σε βάλω και αλλη; ρωτησε
"Ναι, εσυ θα πεις;"
"Φυσικα. Οταν σηκώθηκε να με σρβιρει ειδα το μποξερακι του φουσκωμενο. Στην θέα του κορμιού μου ο πουτσος του ειχε σηκωθει. Ανατρίχιασα.
Με σερβιρε μπυρα και ειπιε και αυτος.
"Στην υγεια μας. Α, και φορας υπέροχα εσωρουχα Κική. Ειναι τέλεια.Μοναδικά. Σου πάνε".
"Σε ευχαριστω. Να πάω να φορέσω μια ρόμπα¨ειπα και εκανα να σηκωθω.
"Με επιασε απαλα το χερι και ειπε "Αν θέλεις μεινε ετσι. Ειναι υπέροχη η εικονα σου. Εισαι τέλεια."
Τον κοιταξα βαθιά στα μάτια για μερικα δευτερολεπτα και κάθησα.
"Σε ευχαριστω Κική" ειπε. Η ερωτικη μου διάθεση φούντωνε ολο και περισσότερο. Ο Νικος δεν ξεκολούσε τα ματια του απο πάνω μου. Κοιτουσα εξω απο το παραθυρο της κουζινας προς την παραλία, Ο κόσμος ηταν ελάχιστος. Τετοια ωρα ολοι ξεκουραζονταν. Εφερα και παλι την μπυρα στα χειλια και ειπια.
"Αρκετά ειπιαμε. Να πλύνω τα ποτήρια και ο καθένας στο κρεβατι του να ξεκουραστουμε λίγο. Ειναι 3 και τεταρτο"
Ο Νικος δεν ειπε τιποτε. Σηκώθηκα και αρχισα να πλενω τα ποτηρια μας. Δεν περασε ουτε ενα λεπτο. οταν τον ενιωσα πισω μου. Ενιωσα τα χειλη του να φιλαμε την πλάτη μου και τον πουτσο του να κολαει στον κολο μου. Τα χερια του με τυλιξαν και χουφτωσαν τα βυζια μου
"Εισαι μουναρα  Κικη, σε θέλω. Σε σκεφτομαι σαν τρελος. Εισαι γυναικαρα. Φωτια. Σε γουσταρω σαν τρελος" με ειπε, ενω τα χειλη του αρχισαν να φιλανε τον λαιμο του. Ο πουτσος του πιεζε το στριγκ ενω τα δαχτυλα του εμπαιναν μεσα απο το σουτιεν και αγγιξαν τις ρογες μου. Αρχισα να καυλωνω αγρια. Η γλώσα του επαιζε στον λαιμο και στιν πλατη μου ενω τα χερια του τωρα, ταξιδευαν πανω  στα μπουτια μου. Ενιωσα τα δαχτυλα του πανω στα μουνοχειλα μου, που τα καλυπτε το εσωρουχο και ανατριχιασα.
"Ωωωω. σταματα Νικο, σε παρακαλω" αρκεστηκα να πω αλλα ηξερα πως ελεγε ψεματα. Κατα βαθος ευχομουνν να συνεχισει. Ο πεθερός μου εκανε πως δεν ακουσε. Συνέχισε να παιζει το κορμι μου και να κολαει τον πουτσο του στον κωλο μου. Με ειχε εγκλώβισει στην κουζινα.
"Θέλεις να πάμε στην κρεβατοκαμαρα σου καυλα μου " με ψυθηρισε στο αυτι ενω τα χερια του συνεχιζαν να παιζουν ποτε τις ρογες , ποτε τα μπουτια, ποτε τα μουνοχειλα μου. "Ε, μουναρα, θέλεις να πάμε εκει;" Δεν αιπα τιποτε. Ο Νικος με επιασε απο το χερι και με οδηγησε στην κρεβατοκαμαρα. "Πανε κλεισε την πόρτα" ειπα για βεβαιοτητα. Επέστρεψε σε δυετρολεπτα, και με αγκαλιασε και παλι. Εψαξε τα χειλια μου και αρχισε να με φιλαει με παθος. Η γλωσσα του μπήκε μεσα βαθια στο στομα μου ενω τα χερια του χουφτωναν  τον κολο μου. Βγαλαμε τις γλώσσες μας και αρχισαμε να τις παιζουμε. Ελυσε το σουτιεν μου και επεσε πανω στα βυζια μου.
"Πω πω βυζαρες, μωρο μου. Δικες μου ειναι, θελω να πινω το γαλα τους καθε πρωι, σε θελω μουναρα¨. Με κατακαυλωνε ο καργιολης. Το χερι μου πηγε πανω στο μποξερακι του και επιασα το χοντρο καυλι του. Γεμισε το χερι μου απο τα αρχιδια του και την πουτσα του. Τον χαιδευα και τον επαιζα απαλα.
"Πω πω εισαι σκετη καυλα μωρο. Παιξτον ετσι τον πουτσο σου. Παιξτον καργιοολα μου".  Ο Νικος συνεχιζε να με θηλάζει ενω το ενα του χερι αρχιζε να παιζει τα μουνοχειλα. Δεν κρατιομουνα. Αρχισα να γδύνομαι  με βλέμμα χαμηλωμένο , αποκαλύπτοντας αργα το υπέροχο κορμί μου, γεμίζοντας το δωμάτιο με το αρωμα της επιδερμίδας και των μαλλιών μου. Ο Νίκος κυριεύτηκε απο μια δυνατή και βαθιά ερωτική συγκίνηση, ειχε χρόνια να νιώσει ετσι. Το ενιωθα. Τα μάτια του γιάλιζαν απο ερωτικο  πάθος, οταν με  εσφιξε πάνω του και ενιωσε την επαφή με το γυμνό δέρμα μου  οταν αναζήτησε και πάλι τα απειρα χείλη μου  , οταν μου φιλησε το στήθος, την κοιλιά, τα μπουτια, τους γοφούς. Ειχε χαθει εντελως. Με εκανε ερωτα με απελπισμένη ενταση, οπως ποτέ αλλοτε στο παρελθόν ( οπως με ειπε ο ιδιος μετα) , με εκανε ερωτα με το πάθος ενός λύκου, που ετοιμάζεται να επιτεθει στην λεία του. Οταν τα κορμιιά μας δονήθηκαν απο τους σπασμούς ενιωσα οτι αδειαζε στον κόλπο μοου, ολη του την ζωη. Ποτέ αλλοτε δεν ειχε τελιωσει με τοσο πάθος, με τόση ενταση. Με  ηθελε σαν τρελός. Επεσε δίπλα μου και αποκοιμήθηκε. Οταν ξύπνησε και με  βρήκε δίπλα του, ακομη πιο ομορφη και με το φώς των ονείρων στο βλέμμα μου, με χαιδεψε στην κοιλιά με απειρη τρυφερότητα και ειπε: ¨Εισαι υπέρχοη , κουκλάρα. Σε θέλω..." Ηταν η πρωτη μας ερωτικη στιγμή. Τοσο γρήγορη αλλά και τόσο παθιασμένη. Ποτε αλλοτε- ουτε και εγω- εκανα ερωτα με τόσο πάθος, τόση προσμονη, αλλά και τόσο σύντομα. Το απόλαυσα. Ειχα γίνει η ερωμένη του, η γκόμενα του, το πάθος του. Ειμασταν ολόγυμνοι στην κρεβατοκαμαρα μου.
"Θα πάω για μπανιο, και θα κάνω καφέ. Θέλεις να σου κάνω;" ρώτησα
"Ναι αγάπη μου, ναι μουναρα μου, θέλω. Ολα τα θέλω απο σένα..." απάντησε.
Πήγα στο μπάνιο και αφησα το νερό να τρέχει πάνω μου σαν το ποτάμι, ορμητικα, σαν να ηθελα να ξεπλένει την αμαρτία μου. Ειχα κάνει σεξ με τον πεθερό μου, κάτι που δεν φανταζόμουν ποτέ. Ασε που ενιωυθα σαν μια πουτάνα. Ομως με αρεσε και σαν ανδρας, αλλα και σαν γαμιάς. Τύλιξα το σώμα μου με μια πετσέτα και πηγα στην κουζίνα να κάνω καφέ. Γύρισα στην κρεβατοκαμαρα και ο Νικος ηταν ακομη εκεί.
"Αντε μωρό μου κάνε και εσυ ενα μπανιο να δροσιστεις"
"Ναι εχεις δίκαιο. Πάω"
Ανοιξα το συρτάρι οπου ειχα τ εσωρουχα και εψαξα να φορέσω κάτι ομορφο. Ετσι και αλλιως ειχα πολλά ωραία σετ. Διάλεξα ενα σετ ρόζ, με δαντέλα και κορδονάκι στο στρίγκ.Κοίταξα στον καθρέφτη και χαμογέλασα, μονοπλωγώντας "Εισαι κουκλαρα Κική". Ξ'άπλωσα και πηρα τοπν καφε στα χερια. Σε λιγο ξεπρολαβε ο Νικος. Μολις με ειδε κοκαλωσε
"Πώ, πω τι τελεια εισαι καυλα μου. Μουναρος εισαι, μουναρος"
¨Μην φωνάζεις καλέ, θα μας ακουσουν"
Πριν προλάβω να πω κάτι, επσε πάνω μου και αρχισε να φιλάει τα χείλια μου. Ανταποκρίθηκα αμέσως και τα χειλια μας ενωθηκαν. Οι γλώσες μας αρχισαν να παλευουν  και να παιζει η μια την αλλη. Το χερι του Νικου χουφτωνε τα βυζια μου και δάγκανε το σουτιεν. "Τι μπουναρος ειαι" μονολωγούσε "Τι μουναρος" και το χερι του τωρα χουφτωνε το στριγκακι. Του χαιευα την πλατη και το χερι μου ελυσε την πετσετα που ειχε τυλιγμένο το σώμα του. Εκεινος αρχισε να τραβαει με το στομα του το στριγκ" Θα στο σκισω με τα δόντια μου καυλαρα μου, θα στο φαω πουτανα μου"
"Πουτανάρα θα με λες, πουταναρα"
"Ναι καυλιαρα, πουταναρα. Στο σκιζω το στριγκ, στο σκιζω". Ενιωσα να τραβιεται και αλουσα τον ηχο. Επεσε πανω στο μουνι μου και αρχισε να το τρωει. Φιλια πολλα, και σε λιγο η γλώσσα επαιζε τα μουνοχειλα και την κλειτωριδα.
"Τι με κανεις Νικο με τρελενεις μωρο μου. Πουτσαρα μου εσυ"
¨Σε αρεσει Κικη; Σε εχει γλυψει κανεις ετσι;
Οχι, οχι μονο εσυ μωρό, φατο το μουνί μου, φατο"
Με ειχε κατακαυλώσει ο πουστης. Δεν αντεχα. "Δωσε μου τον πουτσο σου, δωστον στο στομα να στον περιποιηθω¨του ειπα. Με μια απότομη κινηση ο Νικος εφερε τν πσωλή τπου στο προσο που. Εβγαλα την γλωσα και αρχια να τον παιζο τον πουτσοκεφαλο. Μουγκριζε σαν ζωο απο την καύλα. Ανοιξα το στομα και τον πηξρα ολο μεσα, ενω παραλληλα η γλωσα μου επαιζε το κεφαλακι του. "Μην σταματας μωρο, μην σταματας σκυλιτσα  μου. Τι τσιμπούκι ειναι αυτο". Δενμ απαντησα και συνεχιζα να του πιπονο την πουτσα. Τον εβγαλα απο το στομα και εφερα τα αρχιδα του κοντα μου και με την γλωσα αρχιζε να τα παιζω. Ελιωνε ο Νικος και μουγκριζε. "Εισαι μεγαλη πουτανα, μεγαλη καυλα. Σε θέλω γαμιολα ακους, σε θέλω", Τον πεθαινε η πιπα μου. Ο πουτσος του ηταν πέτρα τοσο σκληρος και τερατσιος. Με μπουκωνε το στόμα, ενω η γλωσα του Νικου επαιζε τα μουνοχειλα μου και εδινε γρηγορες δαγκωμασιες στα μπουτια μου. Ξαναπηρα την πουτσα στο στομα και αρχισα με την γλωσα να την γλιφω κατα μηκος. Οι φλέβες ειχαν πεταχτει, δεν αντεχε ο καργιολης αλλο.
"Δεν αντεχω μωρο, με εχεις λιωσεις. Τη γυναικα εισαι εσυ. Στησου σαν σκυλα να σε παρω. Στησου ειπα"
Σηλωθηκα και στηθηκα στα τεσσερα, σαν σκυλα. Με αρπαζε απο την λεση. εδωσε δυο γρηγορα φιλα στα κολομερια και εχωσε την πουτσα του στο μουνι μου.
"ωωωωωω. Τι απόλαυση ηταν αυτη. Αρχισε να με γαμάει βιαια και σκληρα. Ο πουτσος μπαινοβγαινε στο καυτο μουνι μου και με χαριζε απιστευτη ηδονη. Ποσο καιρο ειχα να νιωσω ετσι
"Μην σταματας Νικο, γαμα το κοπριτσακι σου, μην σταματας. Σκισε με. καναμε πουτανα,. κανε με πορνη. Γαμαμε.."
"Ναι μοριτσαρα μου ναι το γαμω το μουνι σου, δεν το χορταινω, μωρη, ακους; δεν  το χορταινω. Το κοριτσακι μου εισαι, το κοριτσακι μου". Συνεχιζε ολο και πιο αγρια να με γαμαει. Αρχισα να ποναω οπως εμπαινε μεσα, ενω οι αρχιδαρες του χτυπουσαν πανω μου. Ο Νικος ειχε τρελαθει
"Τι μουνι γαμαω ο πουστης, τι μουνι. Ο κοριτσαρος κου εισαι. Ο μουναρος μου. ΑΑΑΑΑΑ Καυλα, καυλα."
Επσε πανω μου και με εδωσε γρηγορα φιλια στην πλάτη, ενω ο πουτσος του εσκιζε το μουνι μου,, οπως η καιταιγιδα την νύχτα.
"Θα σε χυσω μωρο μου, θα σε χυσω κοριτσαρα μου" τον ακουσα να λεει
"Στυα δινω ολα τα χισια μου στα δινω"
"Ελα Νικο ναι αγορι μου, δωσε μου το γαλα της  ψωλάρας σου  μέσα μου. Πότιοσε το μουνί μου με τα χυσια σου. Το εχω αναγκη, ελα, ποτισε το''
Τα ενιωσα να πεταγονται απο τον πουτσο σου ζεστα και υγρα. Τα επαιρνα ολα μεσα στο μουνι μου. Τα ενιωσα να τρεχουν μεσα στην μητρα μου και το κορμί του Νικου να τραντάζεται. Ουρλιαζε. "Πεθαινω, δεν αντεχω σκυλα. Πάρτα ολα. με ξεζούμιασες, ολα
Ενιωσα το σωμα του να πέφτει πάνω στο δικό μου. Ο πουτσος του εβγαινε απο το μουνι μου και ξάπλωσα και εγω. Με φιλούσε απλα ατην πλάτη
¨Τι μουνι εισαι εσυ παιδι μου. Τι γυναικαρα. Σε θέλω. καυλα..."
Δεν ειπα τιποτε. Μειναμε ετσι αρκετη ωρα πρινβ σηκωθω να πάω στο μπάνιο για ενα ντους. Εισα το ροζε στριγκακι μου σκιζμενο και χαμογέλασα. Ο Νικος δεν ειπε τιποτε. Ειχε τα μάτια κλειστα, αλλα δεν κοιμοταν. Μέαα σε ενα απογευμα ειχαμε γαμηθει δυο φορες και ενιωθα ευτηχισμενη. Το ειχα αναγκη η γυναικα. Οσο και να ντρεποόμουν που ηταν πεθερός μου. Ομως ηταν βεβαιο πως θα τον κερατωνα καποια στιγμή. Ετυχε αυτος να ηταν ο πεθερος μου. Τουλάχιστον ημουν βεβαιη πως δεν θα ελεγε σε κανεναν τιποτε. Ξερετε, οι περισσοτεροι ανδρες που ξενογαμανε, περηφανευονται σαν τα κοκορια στους φιλους τους. Ευσι την ειχε πατησει μια φιλη μου. Με τον πεθερο μου ημουν βεβαιη και σιγουρη. Κανεις ποτε δεν θα μαθαινε τιποτε...
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
Ο ανδρας μου ηρθε την Παρασκευη το μεσημερι. Θα εμενε τρεις μερες και την Δευτερα θα εφευγε και παλι για Αθήνα. Εκεινο το μεσημερι δεν μαγειρεψα και πηγαμε ολοι μαζι σε μια  ψα ροταβερνα. Ειπιαμε δυο μπουκαλια κρασι, φαγαμε τα ψαρια μας και επσιτρεψαμε σπιτι.
 Τους εκανα καφε και εκατσαν στο μπαλκονι. " Εγω πάω να ξαπλώσω ειπα και τους αφησα να συζητουν. Φορουσα μαυρο σετακι και απλα εβαλα απο πανω ενα κομπινεζον. Δεν πέρασε περισσοτερο απο μιση ωρα και ακουσα την πορτα της κρεβατοκαμαρας να ανοιγει. Ο Γιώργος εβγαλε τα ρουχα και εμεινε με το μποξερακι του. Ηρθε διπλα μου και μου ειπε
"Μου ελειψες. Θλω να σε γαμησω Κική". Δεν ειπα τιποτε. Απλα εβγαλα το κομπινεζον και εμεινα με τα εσωρουχα. Εκεινος αρχισε να φιλαει τα βυζια μου και τον λαιμο μου, ενω κατεβαιβνε στην κοιλιτσα μου . Ο πουτσος του ειχε σηκωθει και τον ενιωσα καθως τον χαιδεψα πανω απο το μποξερακι του. "Δεν κρατιεμαι Κικη. Μου ελειψε" ψυυθηρισε.
"Ναι Γιωργο, ελα ανδρα μου" απαντησα ναζιαρικα καιανοιξα τα μπουτια μου ενω εβγαζα το βρακακι μου. Ανέβηκε πανω μου και εχωσε το καυλι του μεσα μου.Αριχε να κουνιεται να φυλαει τα βυζια μου και να με γαμαει. Ειχε κατακαυλωσει. Οπως πάντα ομως δεν ειχε κατι καλυτερο απο αυτο. Προσποπιομουνα οτι με καυλονε και απλα τον χαιδευα την πλάτη μου.
Θα σε χυσω, δεν αντεχω" τον ακουσα να λεει στο αυτι μου. "Μην φωναζεις θα μας ακουσει του ειπα"
Τα χυσια του ετρεχαν στο μουνι μου μεσα και ο Γιωργος τρανταζοταν ολοκληρος. Εμεινε για λιγο ακινητος και μετα επεσε στο πλαι. Με φίλησε στο μαγουλο και εκλεισε τα ματια. Φυσικα εγω σκεφτομουν τον πεθερο μου και ποσο διαφορετικο γαμησι θα καναμε αν τον ειχα εδω στην κρεβατοκαμαρα. Φορεσα και παλι το βρακακι μου, και προσπαθησα να ξαπλωσω και εγω. Το κρασι με ειχε επιρεασει και κοιμηθηκα του καλου καιρου.
Η υπολοιπη ημέρα κύλησε ηρεμα. Φαγαμε στο μπαλκονι και κατα τις 12 αφου συζητησαμε για διαφορα θεματα πήγαμε για υπνο. " Ειμαι πολυ κουρασμενος απο το ταξίδι ειπε ο Γιωργος και επεσε αμεσως. Δεν απαντησα. Ξαπλωσα διπλα του αλλα ο νους μου ειχε καρφωθει στον Νικο.  Πέρασε πολυ ωρα και τα ματια μου δεν εκλειναν. Ο Γιωργος διπλα μου κοιμοταν και που και που ροχάλιζε. Ενιωσα την φλόγα του κορμιού μου να θεριεύει και την επιθυμία μου για αυτόν να με κατατρώει, οπως η φωτιά τα κούτσουρα στο τζάκι. Τον ποθούσα σαν τρελή. Μά πόσο καιρό ειχα να νιώσω ετσι για ανδρα;  Δεν αντεξα. Σηκώθηκα απο το κρεβάτι και με το σεντόνι ριγμένο μόνο πάνω μου, στάθηκα μπροστά του , στην πόρτα του δωματίου του ετσι καθώς ηταν  ξαπλωμένος στο κρεβάτι. Ουτε και εκεινος κοιμοταν. Σαν να με περιμενε. Του χαμογέλασα ναζιάρικα και με τρόπο που πρόδιδε τις  προθέσεις μου. Αφησα το σεντόνι να κυλήσει, αποκαλύπτοντας  αργά το κορμί μου. Του βγήκαν τα μάτια εξω. Κόλησε πάνω στα βυζιά μου που ηταν ελευθερα. Δεν φορούσα σουτιέν.
"Ελα κοριτσάρα μου, ελα στον πεθερούλη σου να  σε δωσει το γαλατάκι του" ψιθύριοσε. Πλησιασα στο κρεβατι και επεσα πανω του. Αρχισα να φιλάω το κορμί του παντου. Στις   ρογες, στην κοιλιά, στα ποδια, στους ωμους, στα μαγουλα, στον λαιμό, παντού,
"Σε σκεφτομουνα αγάπη μου. Χαιδευόμουν  για σενα"¨ειπε.
"Μην φωνάζεις. Κοιμαται και ισως μας ακουσει. Και εγω σε σκεφτομουν, για αυτο ηρθα". Σηκωθηκα και αρχισαμε να φιλοαμστε στα χειλια με παθος. "Σσσσσσ. Μην πεις τιποτε  Νικο, Απόλαυσε"
Με ενα σαλτο βρεθηκα πανω στην πουτσα του. Εκανα στο πλαι το στριγκακι μου, ελυσα το σουτιεν μου για να βλεπει τις βυζαρες και τον καβαλησα. Αρχισα να τον γαμαω κανονικα την πουτσα. Σαν τραμπάλα κουνουσα την μουναρα μνου πανω του. Που και που ο Νικος σηλκωνοταν και εγλυφε τος ργοες μου που ειχαν σκληρυνει, ειχαν γινει τεραστιες. Μας κατακαυλονε η ιδεα, πως ο ανδρας μου κοιμωταν στην κρεβατοκαμαρα. Ηταν περασμενες 4 τα ξημερωματα και εγω τον γαμουσα κανονικα. Επεσα πανω του και ενω το μουνι μου ειχε μαγκωσει την πουτσα του μεσα, φιλιομασταν στα χειλια. Ηταν γλυκας. Ενιωσα να ανατριχιαζω καθως  καβαλουσε την πουτσα του, και την ηδονη να με πλησιαζει. Εκλεισα τα ματια, απαλα, σηκλωσε το κεφαλι και συνεχιζα να κουνιεμαι, ενω τα υγρα μου ερχοταν. Κοντευα να χυσω και με ενα μακροσυρτο "Αααααααα" τα ενιωσα να πεφτουν πανω στοι καυλι του. Τι απολαυση ηταν αυτη Θεέ μου. Εμεινα για λιγο ετσι. Εσκυψα του εδωσα ενα γρηγορο φιλί στα χειλια και ειπα" Καληνυχτα γαμια μου". Πήγα στην κρεβατοκαμαρα και ξάπλωσα. Ο ανδρας  μου κοιμοταν του καλου καιρού.....
Το Σαββατοκυριακο περασε μεσα στην απολυτη ηρεμια. Καναμε μπάνιο και τις δυο ημερες, ενω το βραδυ του Σαββάτου πήγαμε σε ενα κοντινο μπαρ. Επιστρέψαμε σπιτι κατα τι 1 τα μεσανυχτα και ο Γιωργος  με γάμησε, οπως συνηθιζε πάντα, Με απλότητα και ηρεμια. Αφού επαιξε για λιγο με τα βυζια μου, και αφου ειπε πως του αρεσαν πολυ τα τιρκουαζ εσωρουχα που φορουσα, ανεβηκε πανω μου και αρχισε να γαμάει. Εχυσε σε λιγότερο απο 5 λεπτά και φυσικά μετα κοιμήθηκε. Αποφάσισα να μην ρισκάρω εκεινο το βραδυ και κανω οτι το περασμενο. Να επισκεφτω δηλαδη τον Νικο στο δωμάτιο του. Κοιμήθηκα, σκεφτόμενη  πως την Δευτερα το πρωί ο ανδρας μου θα εφευγε και θα απολάμβανα πάλι το καυλι του πεθερού μου. Παραδόξως το πρωί της Κυριακής ο Γιώργος ξύπνησε με καυλες. Ανέβηκε πάνω,  μου, τον εχωσε μεσα τραβωντας το στριγκ στο πλαι και αριχε να εισχωρει στο μουνι μου. .
"Μμμμμ Καυλα το πρωινο γαμήσι, ε Κική μου "
"Ναι ανδρα μου, ελα γαμαμε"
Ο Γιωργος χαμογελασε με αυτο που ειπα και με περισσοτερο ζηλο εμπαινε μεσα μου. Απολάμβανε το μουνί μιου. Αφου εριξε μεσα μου  τα χυσια του, σηκωθηκε και πηγε για μπανιο. Εγω φορεσα μια φορμα και πηγα στη κουζινα για πρωινό. Κατεβηκαμε ολοι μαζι για μπανιο και απολαυσαμε την υπεροχη θάλλασα, Φαγαμε πάλι σε ταβερνα και κοιμηθηκαμε για κανα 3 ωρες  το απογευμα. Το βράδυ της Κυριακής ενω περίμενα- η αλήθεια ειναι- τον Γιωργο να με γαμήσει και πάλι, εκεινος αρκεστηκε να πει "Ας  πεσουμε για υπνο, θα ξυπνήσω νωρις το πρωί, εχω ταξιδι" . Το ενοουσε, καθως ενω ημουν μονο με τα εσωρουχα δεν εκανε κατι. Απλά κοιμηθήκαμε. Αυτες τις δυο ημερες, ο Νικος ηταν κυριος στο μεταξυ. Αν και γουσταρε να με γαμησει ιδιως μετα το μπάνιο το μεσημερι της Κυριακής, οπως μου ειπε ο διος, εν τουτοις δεν ρισκάρησε κάτι....Και καλά εκανε εδω που τα λέμε..
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
Το ξυπνητηρι χτυπησε στις 6.30. Ακουσα τον Γιωργο να κανει ντουζ  και στην συνεχεια να ντυνεται. Ο θορυβος της εξώπορτας, με ξύπνησε για τα καλα. Δεν κουνηθηκα απο το κρεβατι. Εμεινα σιωπηλη. Αφού ακουσα τον ηχο του αυτοκινήτου  και βεβαιωθηκα πως εφευγε, σηκωθηκα και κλειδωσα την εξώπορτα.
"Ποτέ δεν ξέρεις τι γινεται"σκεφτηκα. Η πορτα του δωματιου του Νικου ηταν κλειστη. Αφού εμεινα για λίγο αναποφάσιστη, επέστεψα  στην κρεβατοκαμαρα. Ηταν πολυ πρωι ακόμη. Ξάπλωσα, εχοντας αφησει την πόρτα ανοιχτη. Φορούσα ενα στριγκάκι μπορντο και ενα σουτιεν στο ιδιο χρώμα.  Λαγοκοιμόμουν οταν ακουσα την πόρτα του Νικου να ανοιγει. Σταθηκε μπροστα στην πορτα της κρεβατοκαμαρας και ειπε
"Μμμμ. Ωραία θέαμα  μωρο μου, μην κουνιεσαι"
 Ημουν ξαπλωμενη στο πλάι και ο κολος μου ηταν ολος στο πιατο, που λεμε.
"Ερχομαι καυλα" ειπε και ξάπλωσε διπλα μου. Με πήρε στην αγκαλια του και αρχισαμε να φιλιόμαστε με παθος. Σκετη γλυκα που λενε. Ημουνα στην αγκαλια του, τον εσφιγγα πανω μου και φιλιόμασταν. Εκεινη την ωρα δεν ηθελα τιποτε αλλο. Απολαυανα την αγκαλια του.
"Εισαι πολυ γλυκός Νικο, εισαι τέλειος"
"Και εσυ κοριτασρα μου. Εισαι γυναικαρα. Με αρεσει να σε χω στην αγκαλια μου και να φιλιομαστε. Εισαι υπεροχη". Δεν ξερω ποση ωρα μειναμε ετσι. Απλα αγκαλια και ο Νικος να με χαιδευει την πλάτη. Που και που φιλιόμασταν με παθος και οι γλωσες μας εδιναν μαχη η μια για να κατακτησει την αλλη.
Κάποια στιγμη ο Νικος εσπασε την σιωπη που επικρατουσε στην κρεβατοκαμρα λέγοντας.
"Δεν θέλω να βγουμε εξω σημερα να μην πάμε για μπάνιο κοριτσαρα μου. Θέλω να μεινουμε μέσα, να τριγυρναμε με τα εχωρουχα μας και να παιζουμε."
"Οτι πεις αγορι μου, οτι θέλεις εσυ" ειπα και σηκωθηκα να κατεβασω τα στορια απο τις πορτες. Τοσο οσο να κλεινουν το οπτικο πεδιο απο εξω. Πήγα και στην κουζινακαι κατεβασα και εκει το στορι. Πλέον κανεις δεν μπορούσε να δει τιποτε απο εξω. Γυρισα παλι στην κρεβατοκαμαρα και χωθηκα στην αγκαλια του. Αρχισαμε να φιλιομαστε παλι καυτα στα χειλη
"Με αρεσει ετσι Νικο, ας μεινουμε ετσι"
"Ναι κοριτσαρα μου οτι γουσταρεις." ειπε και με εσφιξε πάλι στην αγκαλια του. Του χαιδευα τα μπουτια ενω εκεινος την πλάτη, ετσι, τοσο απλα και ηρεμα, αγκαλιασμενοι πάντα, σφιχτα.
"Κική θέλω μια χαρη κουκλα μου" ειπε.
"Οτι θελεις Νικο"
"Θελω να φορεσεις για μενα τα πιο καυτα εσωρουχα σου. Τρέλανε με αγαπο μου.
"Ναι μωρο μου, οτι γουσταρει ο γκομενος μου. Και εσυ θέλω να φορεσεις εκεινο το λευκο μποξερακι σου, με τα λουλουδια πανω. Πανε στο δωματιοο σου και οταν ειμαι ετοιμη σε φωναζω"
Σηκωθηκε και πήγε. Εγω  ανοιξα το συρταρι και αρχισα να διαλεγω. Το βλεμμα μου επεσε πάνω σε ενα κοκκινο σετακι, που ειχα αγορασει πριν ενα χρονο. Δαντελα παντου, κεντιμενα λουλουδια πανω, και κορδονι πίσω. Κόκκινο της φωτιας. Εβγαλα και τις ζαρτιερες , και σκεφτηκα. "Θα τα δεις ολα τωρα καυλιαρι μου". Ημουν σκετη κολαση. ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ σκετη, με ολη την σημασια της λεξης. Ξαπλωσα και εφερα το ενα μποτι πανω στο αλλο.
"Νικο;"
"Ερχομαι αγαπη μου, ερχομαι γυναικαρα μου εσυ"
Δεν εχω ξαναδει τετοιο βλέμμα ανδρα. Του βγηκαν τα μάτια εξω.
"Τι εισαι εσυ μαναρι μου. Τι μουναρα εισαι. Τι καυλιαρα. Τι Θεά. Τι σκύλα. Πω, πω Θεέμου. Τι μουνι γαμαω"
"Σε αρεσω; Αυτα που φορεσα;
"Τρέλα ειναι τρέλα. Θεά εισαι. Με τρελενεις γαμωτο. Σε γουσταρωωωωω"
Ο πουτσος του εχει γινει ηδη πετρα. Τερατσιος εξειχε ηδη απο το μποξερακι.
"Δες πως τον εκανες . Τον τρελανες ; Σε θέλειι. Μονο εσενα"
Πλησιασε στο κρεβατι και εγω επιανα ηδη την ψωλάρα.
"Πρωινό γαμήσι. Σκέτη καυλα" ειπε χαμωγελωντας. Λες να μας ακουσε σκεφτηκα αλλα δεν εδωσα συνεχεια. Το χερι μου επαιζε ηδη το καυλι του.
"Πάμε στο σαλονι καυλα. Θέλω να σε γαμησω εκει. Στον καναπε. Πουταναρα. Θ α σε γαμησω παντου ακους, Παντού" .
Σρην ελαχιστη διαδρομη χουφτωνε τα κολομερια μου. Τον εβαλα να καθησε και να ανοιξει τα ποδια. Γονατισα μπροστα του και αρχισα να φιλαω τα ποδια του και να πληισαζω το καυλι του. Το ενα μου χερι επαιζε ηδη τις ρογες του. Εφτσα στον πουτσο και αρχισα να τον πιπονο. Του τον επαιρνα ολον στο στομα, ετσι γονατιστη ενω τον κοιτουσα .
"Θεά εισαι, Θεα. Τι τσιμπουκι κανεις. Απόλαυση. Γλειφε πουτανα γλειφε". Τον ειχα ολο στο στομα σαν παγωτο , σαν μπανανα. Ενω τονειχα στο στομα το χερι μου χουφτωνε τις αρχιδαρες του, και τις πιεζα. Μπουγκριζε σαν ζωο. Γονατιστη μπροτσα του ενω εκεινος πιεζε το κεφαλι μου πανω στον πουτσο του. Τι ψωλαρα ηταν αυτη.Το απολάμβανα.
"Θέλω να σε θηλαζω μουνα. Θέλω το γαλα σου" τον ακουσα να λεει.
Σηκωθηκα, κατεβα το σουτειν και εχωσα την βυζαρα μου στο στομα του.
"Πινε γαμιολη, πινε καργιολη ανδρα. Τρελανε την γκομενα σου. Καυλοσε το κοριτσακι σου"
Ο Νικος εγλυφε σαν τρελος τις ρογες και θήλαζε ασταματητα. Κατακαυλοσα και εγω. Ειχα τρελαθει. "Πινε ρε γαμιολη, πινε ρε μαλακα, πινε το γαλα μου" Ολο και πιο πολυ εκεινος.  Ημουν εκτος εαυτου απο την καυλα
"Τραβηχτηκα αποτομα και τραβηξα στο πλαι το στριγκ
"Δες το μουνι σου ρε πουστη. Δες πως το εκανες. Σταζει απο καυλα". Τα ματια του ειχαν κολησει εκει.
"Μουναρα, μουναρα" ειπε "Δωσε και αλλο γαλα. Πεινάω".
"Ελα πιες, Πάρτα και τα δυο. Στεγνωσε τα βυζια μου. πιες το ολο, κατεβασε το ολο Νικο.
Ειχα τρελαθει. "Θέλω να με γαμησεις τωρα, δεν αντεχω. Θελω να με σκισεις. Που γουσταρεις να με γαμησεις καυλιαρη. Ταυρε μου εσυ. Ταυρε μου"
¨Εδω μωρη σκύλα, εδω σε ειπον τον καναπε. Ελα κατσε και ανοιξε τις μπουταρες σου." Ηρθε απο πάνω μου και τον εχωσε. Λες και εμπαινε μεσα μου παλουκι. Χριστε μου. Σαν ενα τερατσιο παλουκι. Σαν την πόυτσα ενος ταυρου. Με γαμουσε σαν τρελος και με φιλουσε τα χειλια με παθος
"Ταυρος εισαι αγορι μου ταυρος"
"Και εσυ αγελάδα με τα μασταρια σου γεματα γάλα"

"Εισαι μεγαλη καργιολα μωρο μου. Ελα γυρνα στα τεσσερα και πεσε στο πατωμα γαμιολα. Σαν σκυλια, ελα μωρη πουτανα"
Εκανα οτι εμ ειπε. Και σε λιγο ενιωσα και πάλι το τεραστιο παλαμαρι του στο μουνι μου.
"Ετσι μωρη να βλεπω και την κολαρα σου την ομορφη. Πω πω κολαρα. Θέλω να στην παρω και αυτην. Να σε κανω κανονικη πουτανα, οπως εισαι με τις ζαρτιερες. Πουταναρααα τι κολαρα ειναι αυτη. Την θέλω δικια μου μωρη. Την θέλω"
"Οχι τωρα αγορι μου αλλη φορα οχι τωρα. Ελα γαμα το μουνι ελα να χυσουμε μαζι με εχεις λιωσεις."
Με σηκωσε και με εβαλε παλι στον καναπε. Ηρθε απο πανω και επεσε ετην αγκαλια μου. Η πουτσα ξαναχωθηκε στην ζεστασια της μητρας μου και πλακωθηκαμε στα γλωσοφιλα.
"Θα στπον παρω τον κολο μωρη πουτανα" ειπε καποια στιογμη" Θα στον παρω. Ειναι τέλειος. Δεν εχω ξαναδει αλλο τετοιο κωλο. Υπεροχος,. Τελειος, μοναδικη κολαρα"
"Ναι αγορι μου, ναι ανδρα μου να γκομενε μου, θα τον παρεις ναι. Δικος σου ειναι, μονο δικος σου".
Με φιλησε με περισσοτερο παθος και τον ακουσα να ουρλιαζει.
"Χυνω μωρη γαμιολα, χυνω πουτανα, χυνω σκυλα. Με εχεις πεθανεις με τα πηρες ολα.Χυνω για σενα μονο"
"Στα βυζια μου Νικο στα βυζια" ειπα και τον σηκωσα. Εφερε την ψωλαρα στις βυζαρες και αρχισε να τον παιζε.
"Παρταα. Παρτα κοριτσαρα, παρτα αγαπη μου , ολα τα χυσια πανω στα βυζια, ολα. Ελααααααααααααααααααααααα"
¨Τα ειδα να πεταγονται οπως οι φλόγες της κόλασης. Εσταζαν πάνω στα βυζια, ενω εκεινος τρανταζονταν οπως η γη στον σεισμό.
"Ολες τις σταγονες πανω μου μωρο, ολες. Μην αφηνεις καμμια στα αρχιδια σου" ειπα. Τον πηρα στο στομα να τον καθαρισω, και ο Νικος ουρλιαζε απο καυλα. Επεσε πανω μου, στην αγκαλια μου.
"Δεν υπαρχεις Κική. Εισαι τελεια. Πουτανα κανονικη, πορνη. Σε θέλω, να σε γαμαω μονο εγω. Κανεις αλλος  μονο εγω."
Γυρισε και επεσε πανω στον καναπε. Το προσωπο του ειχε μια απολυτη ικανοποιηση. Ελαμπε....Τον αφησα να ξεκουραστει εκει, ενω εγω πηγα στο μπανιο. Εβγαλα τα εσωρουχα και εμεινα ετσι γυμνή. Απλά φορεσα απο πάνω μου ενα διαφανο ροζ  κομπινεζον.... Η ωρα ειχε παει 10 και 10. Ουτε που το καταλαβαμε. Ο Νικος πηγε στο μπανιο και βγηκε φορωντας το μποξερακι του. Με ζητησε να φορεσω εσωρουχα και του εκανα το χατηρι. Εβαλα ενα σετ μαυρα και εβγαλα το κομπινεζον. Κατσαμε στο τραπεζι της κουζινας και απολαυσαμε το καφεδακι μας, συζητωντας.

Συνεχίζεται
ΚΙΚΗ
xzonesport@gmail.com